25 czerwca 2017

ATC - Tryptyk 3xS

















20 komentarzy:

  1. Prześliczny! Podziwiam każdy detal począwszy od tła a kończąc na ślicznej panience. Dzisiaj jestem w takim nastroju że someday , somebody , somewhere bardzo by mi odpowiadał. Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, nie przestajesz mnie zadziwiać... Magiczne są Twoje ATeCiaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne pod każdym względem! A tło mnie zaczarowało!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastic design and textures! The image is adorable.
    So lovely!
    Mar :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zawsze 3 some do siebie pasują tak idealnie jak na Twoich ATC!

    OdpowiedzUsuń
  6. czysta poezja, jak na kartkach z Gdańska :)) Dziękuję. You make my day :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite. Mogę się w nie wpatrywać i coraz bardziej mnie zachwycają.
    https://melodiapasji.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudnie Perełko Moja ! Absolutnie fantastyczne ATC !! Napatrzeć się nie mogę :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Sensational! Love the intense colours of the backgrounds, and the little scraps of dyed cheesecloth. The white stamping looks so cool, and I love the winged girls.
    Alison x

    OdpowiedzUsuń
  10. Ein traumhaftes Trio, wunderschöne ATCs.

    Herzliche Grüße
    von Anke

    OdpowiedzUsuń
  11. Perfekcyjne!!nic dodać nic ująć!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna praca, uwielbiam Twój styl :)

    OdpowiedzUsuń