25 kwietnia 2017

ATC - Muszę...?










21 komentarzy:

  1. Świetne ATC. Hmmm... Nie muszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW i jeszcze raz WOW! Nic nie muszę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie muszę ale czasem chcę zwłaszcza jak trwa bal :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great ATC's designs with a fabulous and creative background!
    Mar xx

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW megageniale Werke, liebe Maj.

    Herzliche Grüße
    von Anke

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle każdy detal dopieszczony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje prace mają piękny klimat!!
    Serdecznie i ciepło pozdrawiam oraz posyłam wiosenne promyki słoneczka -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe! A jakie fajne tło tego zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne :) Czy ja muszę? Nic nie muszę :) :D
    https://melodiapasji.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Love those hats, and the really fabulous netting in the background - and great use of the charming flowery die-cuts too.
    Alison x

    OdpowiedzUsuń
  11. How funny - I've just seen you were at mine at the same time as I was here.... spooky! xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne ujęcie tematu! Założenie brzmi dobrze,ale...dookoła sami ponuracy.Postaraj się chociaż ;)))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. przydałoby się mi taki manifest powiesić na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam! Dziękuję za przemiłą przesyłkę. Wszystko piękne. Oglądam któryś raz. Jeszcze raz dziękuję. Poprawiłaś mi dziś humor.

    OdpowiedzUsuń