1 marca 2017

ATC - Wiosna?












20 komentarzy:

  1. Kochana jestem oczarowana , cudo zrobiłas !!! Pozdrawiam cieplutko i zyczę miłego wieczoru <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, co napisać. Powiedziałaś tutaj wszystko - Twoje prace są doskonałe, a ja je uwielbiam bez wyjątku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby wiosna :-) Świetne prace

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Twój styl, cudowny...magiczny! Pozdrawiam serdecznie -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne! Ja zostaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. malkontent i entuzjasta :D A wiosna swoje.
    Z drugiej strony część ptaszków ucieknie do siebie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też zostaję na tym pięknym ceglanym murze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudo, te wystające cegły są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  9. These are so cool - wonderful texture. I have some of those car number plate stickers, and I'm always wondering what to do with them, so thank you for the inspiration!
    Alison x

    OdpowiedzUsuń
  10. What great textures and colors Maj! A super work!
    Mar :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejne piękności :) Urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trafiłam tu przypadkiem.. ale zostanę na dłużej ! Od razu dodaję do ulubionych - Twoje prace są obłędne <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne kolory ♥ ujęcie jak zawsze bezbłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale. Ile cudnych szczegolow.

    OdpowiedzUsuń