22 grudnia 2016

ATC - Grudzień III














23 komentarze:

  1. Kochana, jak zawsze cudownie! U Ciebie zawsze jest magiczny czas:)
    A pierwsze ATC mnie zachwyciło szczególnie...ten tekst jest absolutnie prawdziwy... Gdybyś nie miała co znim zrobić, to wiesz;)
    Kochana życzę Ci dobrych, spokojnych, rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludeczko, już poszedł w świat :(....Ale następnym razem!

      Usuń
    2. Bardzo żałuję;)Niech się nim zatem kto inny cieszy:)
      Buziaki:)

      Usuń
  2. Piekne tla. Bardzo mi sie podobaja.
    Wesolych Swiat.
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Moja, Ty jak zwykle zachwycasz mnie swoimi ATC i widzę, że nie tylko mnie i wcale się nie dziwię !!!!Pierwsze ATC Szczególne wrażenie na mnie wywarło, przesłanie piękne ! Buziaczki i Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała grudniowo-świąteczna seria!
    Spokojnych, rodzinnych świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wundervolle Werke, ganz zauberhaft gestaltet, liebe Maj. In das Mädel gleich am Anfang habe ich mich sofort verliebt, so ein schönes ATC.

    Ein friedvolles Weihnachtsfest
    wünscht Dir
    Anke

    OdpowiedzUsuń
  6. Są fantasyczne! I jak zwykle ze świetnymi tekstami. Pięknych, udanych Świąt Ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udała Ci się ta obrazkowa opowieść :-)Pięknych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Your little cards are amazing as always!
    Merry Christmas to you and yours; may the New Year keep you safe, healthy, and creating more art so I can continually be inspired.

    Sending big hugs your way,
    Gaby

    OdpowiedzUsuń
  9. Merry Christmas to you and yours!!!
    Hugs, Mar

    OdpowiedzUsuń
  10. SO lovely and beautiful!
    I wish you a peaceful and Merry Christmas with your dearest, Maj :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała historyjka obrazkowa! Pierwsza myśl jest szczególnie cenna:)
    Udanych,miłych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo klimatyczne pracę, czuć magię Świąt! Pozdrawiam i życzę wszystkiego bobrego!

    OdpowiedzUsuń
  13. These are dreamy! I always love people with fish.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hasła świetne. Muszę zacząć sobie zapisywać. Wykonanie również super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejne pięknie zobrazowane przesłania, cieszę się że jedno dotarło do mnie. Serdecznie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne, klimatyczne, wszystko co trzeba zostało powiedziane:) A na Nowy Rok życzę Ci nieustającej weny twórczej i duużo zdrowia i radości:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Brilliant use of the vintage images as always, and so much lovely texture and sparkle too.
    Alison x

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem oczarowana...Zawsze jestem oczarowana...

    OdpowiedzUsuń