10 października 2016

ATC # 15















13 komentarzy:

  1. Bardzo lubię tu do Ciebie zaglądać, b zawsze ciekawa jestem co nowego na tak małej powierzchni zrobisz i ciągle jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ATC Kochana! Przesłanie szczególnie mi się podoba :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Superschöne ATCs, liebe Maj. Ich freue mich sehr, dass Du wieder was zeigst.

    Herzliche Grüße
    von Anke

    OdpowiedzUsuń
  4. Co fakt, to fakt. Świetne. W dodatku terapeutyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fabulous textures and combination of colors!
    I searched your phrases on the translator... and are super!
    Mar :)x

    OdpowiedzUsuń
  6. Istnieje czy nie, to w Twoich pracach uzupełnia się wszystko doskonale i ja ją lubię!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę nakłamałaś,bo Twoje ATC według mnie jest zawsze doskonałe i dlatego tak lubię je podziwiać

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej ile cudowności ma za pleckami..Kochamy,kochamy Twoje atc!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. A myślałam, że to art journal :) Piękne ;)

    OdpowiedzUsuń