1 września 2016

ATC # 12





18 komentarzy:

  1. This is so ethereal, wonderful colors.

    OdpowiedzUsuń
  2. Okazały motyl nie byłby tak ładny, gdyby nie był przysiadł w tym prześlicznym tle!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe! Fantastyczne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki cudny limonkowy skrzydlak! I te tło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Och!!!!!!!!piękne ATC , wspaniale skomponowane . Rewelacyjne Kochana

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo,masz niepowtarzalny styl swoich prac,zachwycają mnie klimatem,pomysłem i wykonaniem,są przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  7. Ein traumhaft schönes ATC, liebe Maj. Einfach gigantisch, da komme ich ins Schwärmen *seufz*

    Ein sonniges Wochenende
    wünscht Dir
    Anke

    OdpowiedzUsuń
  8. Tło jak zwykle, majstersztyk!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kolorki w ogóle ślicznie ! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat przez okno wpadł mi promień słońca na biurko - ma dokładnie taki sam kolor jak Twój motyl. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomijając fakt,że ten motyl pasuje mi wszędzie-cudnie jest!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomijając fakt,że ten motyl pasuje mi wszędzie-cudnie jest!

    OdpowiedzUsuń
  13. It's amazing how many details you are able to put in such a small space. So beautiful, Maj!

    OdpowiedzUsuń