3 sierpnia 2016

ATC - Spotkanie (w parku )






21 komentarzy:

  1. I ma rację!:))))Ja też się zachwycam,ale całą Twoją pracą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie móc oglądać taką piękną twórczość :)Uwielbiam Twoje prace:) Pozdrawiam cieplutko i pozostawiam dobrą energię -Gosia♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię zachwyty :) i jestem zachwycona Twoją pracą :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł super. Wykonanie jak zawsze świetne. Kolory extra.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście że się zachwycają i nadal będą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. a tak na poważnie- jak zawsze w punkt i rewelacyjnie :)

      Usuń
  7. Fabulous colors! I also love the image and the super background.
    Mar :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja się bardzo lubię Tobą zachwycać, doborem kolorów, słowem, obrazem, pomysłem. Genialne i piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Něžné, krásné jemné ATC s duší, jak to umíš!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja uwielbiam się zachwycać Twoimi cudownymi maleństwami! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gorgeous ATC's! Love the colors, the image and the texture. Beautifully done.

    Gaby xo

    OdpowiedzUsuń
  12. Zwei traumhaft schöne ATCs, liebe Maj.

    Eine schöne Woche
    wünscht Dir
    Anke

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też, ja też;)) Znaczy lubię, a ja zachwycam się |twoimi pracami:)

    OdpowiedzUsuń