10 maja 2016

ATC#7









26 komentarzy:

  1. Odlotowe, czy ktores do wymianki? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janko, nie mam już więcej.Ale może następnym razem? Prooooszę :)

      Usuń
    2. Zgoda :) Tylko nie z tematem ArtGrupy, z tych juz nie mam, moze wymyslimy wlasny? ;)

      Usuń
    3. Świetnie! Piszę na priv :).

      Usuń
  2. Ooh! Fantastické kúsky Majka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykle mi się te ATC podobają. Ależ Ty masz pomysły! Świetny pomysł z czerwoną nitką. Kolory też są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne!!!! Skrzydełka-skrzydełkami ale tlo...Magia!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Skrzydła tłumaczą wszystko, a raczej mówią - niesamowite kolory w niezwykłym tle.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stunning! The textures and images are fabulous, and your backgrounds are always super!

    OdpowiedzUsuń
  7. So full of gorgeous details. And the design is lovely!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne! Jak zwykle jestem zachwycona i oczu nie mogę oderwać! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. What gorgeous cards you've made! I keep looking at all the details, so fabulous.

    OdpowiedzUsuń
  10. Once again so amazing ATC cards!!

    OdpowiedzUsuń
  11. So schön, ich bin mal wieder begeistert!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoje Karty ! Są zawsze tak pięknie przemyślane i mnóstwo w nich artyzmu. Rewelacja ! trafiasz idealnie w mój gust, zawsze zachwycam się jak wchodzę do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje Ateciaki nieustannie zaskakują! Są niesamowite. Obejrzałam poprezdnie także i nieustająco podnoszę opadającą do kolan co najmniej szczękę. Uwielbiam Twój styl, umiejętność łączenia róznych szczególików zgoła niepasujących do siebie. Patrzę i myslę jaka t dla mnie czarna magia. A y robisz to tak lekko i z klimatem... To dar!

    OdpowiedzUsuń
  14. Love these, especially your backgrounds!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zauberhafte ATCs, liebe Maj.

    Liebe Grüße
    von Anke

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne, intrygujące i tajemnicze 😊 pozdrawiam serdecznie i życzę samych twórczych pomysłów 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne! Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Magical again - wonderful colours at the moment, so uplifting in a grey time here in the UK (the weather and the politics).
    Alison x

    OdpowiedzUsuń