12 lutego 2016

Delikatne ATC...









...lutowy temat w Art Grupie ATC.


31 komentarzy:

  1. Beautiful - these are very moving.
    Alison x

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna faktura tła w kolorach ziemi wzruszyła mnie równie mocno, jak ten delikatny dotyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To sú skvelé kúsky! Wow! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ! Jestem pod wrażeniem koncepcjii i kreatywności w przesyłaniu wiadomości do odbiorców. Rewelacja ! Wspaniały pomysł :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Those ATCs are really stunning! A clever design.
    Mar :)x

    OdpowiedzUsuń
  6. ...nie można przejść obojętnie. Wymowne, delikatne, piękne...

    OdpowiedzUsuń
  7. So inspired! Happy Valentine day, Maj!:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy patrze na te ATCiaki, wcale sie nie dziwie, ze nie ma tekstu w tym poscie. Slowa nie potrzebne, na malej powierzchni powiedziane jest wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ileż w nich delikatności::) Superowe!

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje prace zawsze mi się podobają, bo i technika i dodatki są oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie to piękne,aż za serce ściska! Dlaczego ja nie potrafię zrobić ATC?Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozkosz! Delikatne jak sugestia ;)) ale jakże silne w przekazie!
    Jesteeemm jestem... Tylko inne drogi teraz mnie prowadzą :)
    Niespodzianką wzruszyłaś mnie, oj tak tak! Lubię takie wzruszenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne ATC! Tło, zdjęcie i ten tekst...

    OdpowiedzUsuń