25 grudnia 2015

ATC - Jeszcze świąteczne ;)










13 komentarzy:

  1. bardzo mobilizujące ;)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Entzückend, liebe Maj. Deine Gestaltung ist umwerfend, so ein wundervolles ATC.

    Einen schönen 2. Weihnachtsfeiertag und alles Liebe
    wünscht Dir
    Anke

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak- świąteczny nastrój i piękna pogoda zachęca do spaceru z uroczą panienką w oryginalnym tle. Maj - świąteczno - noworoczne życzenia dla Ciebie...niech się spełnią wszystkie marzenia te wypowiedziane głośno i te...wcale.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie tak! Właśnie wróciłam ze spaceru :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wstałam ;) Byłam na spacerze i zrobiłam trochę zdjęć :) Bardzo dziękuję za życzenia. Trochę późno, ale też Ci życzę samych cudownych chwil!

    OdpowiedzUsuń
  6. W punkt :) I śliczne, choć ja osobiście ledwie do tego stołu się zwlekłam z łóżka niestety. Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ten centymetr to liczy ile nam w pasie przybyło? :) Jeśli mam wstać od stołu żeby oglądać Twoje prace - to się skuszę! hiihi!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezmiennie zachwycam się Twoimi pracami :).
    Dziękuję Ci pięknie za życzenia, Maj, Szczęśliwego Nowego Roku dla Ciebie i Twoich bliskich :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wonderful - I love the tree silhouette and lovely touch of grassy texture. Great image as always, and such a pretty colour.
    Alison xx

    OdpowiedzUsuń