6 kwietnia 2015

ATC - Alchemia







Za wymianę ogromnie dziękuję Jamajce i Nordstjernie :).


19 komentarzy:

  1. Awesome ATC, maj!

    The layering is absolutely fab! Love the mystery touch to it too! x

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje ATC jest tak klimatyczne i hipnotyzujące, że chyba będzie stało na półce po wiek wieków ;-)
    Jeszcze raz bardzo dziękuję za tę wymianę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trudne to ATC - myśl zamknięta w dziewczynce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje moje moje <3 Cudowne, ukochane, dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  5. o rany! mocne i niesamowite, jak zawsze o czymś ważnym :-) pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, such a striking design!

    OdpowiedzUsuń
  7. Liebe Maj,

    Deine ATCs schauen bezaubernd aus, ich mag Deinen Stil so gerne.

    Herzliche Grüße
    von Anke

    OdpowiedzUsuń
  8. O rety, ależ są niesamowite i mają ten mistyczny klimat tajemnicy :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest magia:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. These are just brilliant, Maj - fantastic framing of the faces - and definitely haunting.
    Alison xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Spectacular ATC, Maj! This is very original.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja lubię klimaty Twoich ATC,oczu od niech nie mogę oderwać,są magiczne,cudowne,niepokojące ale magnetycznie przyciągające oczy i duszę

    OdpowiedzUsuń
  13. magiczne wręcz! prawdziwa alchemia ;-) PS> tak ciekawa jestem niezmiernie, skąd zdobywacie ,Kobitki te zdjęcia ludzi do ATC??? są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  14. magiczne wręcz! prawdziwa alchemia ;-) PS> tak ciekawa jestem niezmiernie, skąd zdobywacie ,Kobitki te zdjęcia ludzi do ATC??? są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia biorę z internetu i drukuję. Albo z gazet.

      Usuń