15 czerwca 2014

Mój osobisty...







...tak jakoś z rozpędu mi się zrobił też....



27 komentarzy:

  1. Don't apologise! These are magical too! Love the soft turquoise of the background, and your quirky choice of images - just brilliant!
    Alison xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Och ten rybny( strona) bossski-już zacieram łapki bo 1 cudno z Twojej kolekcji wkrótce będzie u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Ta strona z rybą mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brelok fantastyczny ;) A strona rybna wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Love these - and the ones from the previous post too! Beautiful!

    Claudia xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba śliczne :D Jejku, jakie ty boskie te ATCiaki robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Extra:)! Świetne motywy i kolorki :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj żal ci mi tej rybki,chłopczyk weselszy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi, Maj! Really love these creations. Another great and original work!
    Mar x

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest świetny. Dlaczego Twój osobisty jest taki mroczny?

    OdpowiedzUsuń
  12. rybna jest cokolwiek fascynujaca... :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sarmatix, no właśnie dlatego, że mój osobisty... ;).

    OdpowiedzUsuń
  14. Your pieces are always so unique, Maj!

    OdpowiedzUsuń
  15. Majko, sa przepiekne, zwlaszcza Twoj. Klucze tez mi sie podobaja.

    OdpowiedzUsuń
  16. Love, love these.....beautifully created, Maj!

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też uwagę zwróciłam na te klucze! breloczek z nimi czy bez nich - wyśmienity!

    OdpowiedzUsuń
  18. So klein und so schön, Klasse!
    lg Uli

    OdpowiedzUsuń
  19. Osobisty, wyjątkowy, do zapatrzenia taki...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cudeńka! Klimaciki super ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Both pieces are fantastic! Love especially the one with the fish image!

    OdpowiedzUsuń
  22. Liebe Maj,

    Deine beiden Werke schauen entzückend aus, so klein und wunderschön gestaltet.

    Ich hoffe sehr, dass es Dir gut geht und Du den Sommer genießen kannst.

    Herzliche Grüße
    von Anke

    OdpowiedzUsuń