27 marca 2014

ATC#2





No właśnie, nie działa......................



22 komentarze:

  1. Działa, działa....
    Magiczne jest to ATC!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudo
    p.s. działa cały czas!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to nie działa???? ;) Dla mnie piękne i magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Działa,działa i czaruje swoim urokiem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wunderschön ist das, total Klasse mit dem Hintergrund!

    OdpowiedzUsuń
  6. No i mam o czym myśleć, jak zawsze kiedy zaglądam do Ciebie :-) Twoje prace zawsze bardzo mnie intrygują, poruszają i pobudzają do rozmyślań, mają jakieś magiczne"drugie dno"...

    OdpowiedzUsuń
  7. Obłędne!!! Cudo po prostu ;) A co nie działa?? :) Uwielbiam Cię :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Love this Atc, is really amazing and magical.

    OdpowiedzUsuń
  9. To tak z przekory,że nie działa?
    Działa i to jak...Cudownie

    OdpowiedzUsuń
  10. I co z tym fantem zrobic ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Another wonderful vintage collage of images and words - really evocative.
    Alison xx

    OdpowiedzUsuń
  12. CUDO!!! Genialne detale no i ten tekst... ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. So inventive! Love the hat! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja oczu nie potrafię oderwać...jakaś magia, czy co?

    OdpowiedzUsuń
  15. ...no jak nie działa, jak działa...;) i to jak działa:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, bombowy! Kompozycja jak zwykle świetna, tło jak zwykle uwielbiam :)

    A co nie działa? ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Działa, działa - magia Twoich arcydzieł - na mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Może i magia nie działa, ale Twoje ATC jest magiczne ...

    OdpowiedzUsuń