16 grudnia 2013

To i owo świąteczne...












35 komentarzy:

  1. Słodkie te serduszka :) Jakbym miała nieco więcej czasu, to pewnie też bym się pokusiła o próbę uszycia takich, tak mi się podobają :) A tak to muszę się zadowolić patrzeniem na Twoje ;)
    Kartki też mi się bardzo podobają, są takie lekkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kartki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. :) dziękuję :)piękne aranżacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne....Wczoraj to nawet mój mąż oglądał Twojego bloga i powiedział cyt: kobieto -gdzie tam Tobie do maj...Kurcze...Miał rację- ale wiesz co ? Wcale nie mam mu tego za złe- bo po prostu to jest oczywiste!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki są fantastyczne, nietuzinkowe i takie.. nie umiem powiedzieć... fajniutkie :-)), bo wszystko się we mnie uśmiecha na ich widok :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne te kartki,takie nietuzinkowe,a serduszka są urocze

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczniutkie serduszka i świetne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no dobra to ja też coś o mężu : jak pokazuję Twoje dzieła komentarz jest jeden " no to możesz zamykać kram " ;)) haha! i wcale mnie to nie denerwuje ani nie zraża - bo ma rację,a te kartki są .. no Twoje, lekkie i niepowtarzalne! buzie same się śmieją :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Inka, ja już Sylwii mówiłam, mój mąż mówi tak samo :D:D:D Trafiłyśmy na taki gatunek mężów najwyraźniej :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cuuudowne! A jedna moja, z czego bardzo się cieszę:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodkie to i owo świąteczne,łącznie z dekoracją szyszkową-czytając komenty o mężach mój ś.p.pewnie też by mi powiedział podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Such an elegant Christmas!
    Your style is so unique, Maj!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudowności naprodukowałaś!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje serduszka uwielbiam :) A kartki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dear Maj, your creations look gorgeous!
    Wishing you a very Merry Christmas and a Happy Creative New Year!

    Hugs,
    Gaby

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę wesołych świąt! I renifer niebieski na kartce jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękności! Wiem co piszę :)) Kochana, dziękuję za niesamowitą niespodziankę!!!! Odebrałam co prawda dopiero dzisiaj, ale tylko dlatego, że zdążyłam w międzyczasie zmienić adres :) Niemniej jednak co miało dotrzeć w moje ręce - dotarło :))) Buziaki i Wesołych Świąt!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wesołych i rodzinnych Świąt oraz mnóstwa weny w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wesołych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia, pełnych wiary, miłości i tego co w sercu najcenniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  22. Marzenka- Wesołych,Radosnych Świąt w gronie najbliższych : )

    OdpowiedzUsuń
  23. Those little gingham hearts are so sweet... and your cards are so bright and frosty - clean and fresh and pretty!
    Alison xx

    OdpowiedzUsuń
  24. Liebe Maj,

    Deine Weihnachtskarten schauen entzückend aus, dieser Stil gefällt mir sehr. Auch Deine Herzen schauen wunderschön aus.

    Herzliche Grüße
    von Anke

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyjątkowe kartki świąteczne.

    OdpowiedzUsuń