6 grudnia 2013

I znów te skarpety.....







Minirozmiar, na choinkę...

24 komentarze:

  1. przeurocze i jakie cieplutkie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwe świąteczno-zimowe skarpety !
    Mikołaj na pewno ich nie przegapi :)
    Pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  3. W sam raz dla malutkiego Mikołajka - urocze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh was sind die goldig, wunderschön!

    OdpowiedzUsuń
  5. O jej, znów skarpetki?? Jak ten czas leci! To już trzecie!! Szok i jak zwykle cudne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello Maj, these are so sweet!

    OdpowiedzUsuń
  7. Są przepiękne :D I to nie tylko na zdjęciu :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chcę zobaczyć je na choince :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne są! Podziwiam, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooooo, moje ulubione grudniowe skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Są prześliczne. Bardzo też mi się podobają zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  12. a więc to taaaak ;))to już wiem kto ma drugą, a może ja mam drugą - tak czy owak rozumiem Jamajkę !

    OdpowiedzUsuń
  13. Skarpety juz wisza na mojej choince. Zaraz obok sa ptaszki, serduszko i aniolek od Ciebie.
    Moje ulubione ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sind die knuffig, einfach zu schön ...

    LG
    Anke

    OdpowiedzUsuń