14 listopada 2013

Z melancholią...












27 komentarzy:

  1. Ach, te kolory takie melancholijne naprawdę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Choć sama pewnie nie poszłabym w takie klimaty, bo to nie moja bajka, to jak zwykle podziwiam Twoją umiejętność łączenia rzeczy pozornie do siebie nie pasujących i budowanie tym samym świetnego klimatu.
    Te proste kwiatuszki wyglądają rewelacyjnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bellissima!! Love the image and the clock, it enlighten the whole card!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna! Tła jak zwykle zazdroszczę ;) A te kwiatki na sznureczku po prostu pokochałam :) Fantastyczny klimat stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. No idea what it says but it looks absolutely stunning and very sad.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten styl.
    Wlasnie w tym stylu wyobrazam sobie mojego brata.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykle cudowna i klimatyczna !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Baaardzo melancholijnie pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. zawsze zachwycasz niezwykłą oryginalnością! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne, zachwycajace, przepiękne i nie wiem co jeszcze powiedzieć, może to, że to moje ulubione klimaty :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz,że uwielbiam...Ja nawet nie potrafię napisać tego jak bardzo....

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna jest, cudownie klimatyczna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Eine wunderschön gestaltete Karte. Mich begeistern der schöne Hintergrund, die liebevolle Dekoration und das entzückende kleine Mädchen, das ist großartig.
    Liebe Grüße und ein schönes Wochenende
    Bärbel

    OdpowiedzUsuń
  14. Simply beautiful, Maj - the collaging is just perfect, and so atmospheric - I love this so much.
    Alison x

    OdpowiedzUsuń
  15. nic odkrywczego nie mogę napisać poza: PRZEPIĘKNE!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale klimat! Niesamowita praca;) I dziewczynka przeurocza:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wundervoll, diese Stimmung, die Farben, gefällt mir total!
    lg Uli

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zawsze uciekam w kolor, bo tak lubię. Tym bardziej podziwiam prace w kolorach melancholijnych. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bombowa dziewczynka! Pięknie Ci wyszło!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Maj, nie było mnie tu milion lat:) a Ty widzę bardzo rozwinęłaś swój warsztacik! Tyle rzeczy mnie tutaj ominęło:(Obiecuję poprawę i będę do ciebie częściej zaglądać:) Wyszło mega melancholijnie, kolorki, dziewczynka, cały przekaz:))) Buziaki i ściskam cie ciepło<3

    OdpowiedzUsuń
  21. I pięknie i klimatycznie i niepowtarzalnie i na dodatek tyle detali wartych uwagi i intrygujących, no ja podziwiam nieustannie i lubię oglądac, oj bardzo lubię przyglądac się twoim pracom:) Są jedyne!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. czar, czar jest i się unosi z tego miasta melancholii, nostalgii........ z Twoich prac....

    :***

    OdpowiedzUsuń