4 listopada 2013

Tylko wyniki...


...losowania minikompletu. Nowa właścicielka to:

                                                       Elwira-k.

A jako, że w międzyczasie powstał już następny:

...to również został rozlosowany i powędruje do:

                                                                       Anny.


I dwie nagrody pocieszenia:). Mały z guzikiem:


...dostanie (o ile jej się spodoba):

katy .

I kolejny, z motylem,


 powędruje do :

Jomo.


Bardzo mi się to losowanie podobało, i mogłabym jeszcze, tylko mi maluchów zabrakło :))))

Wszystkie dziewczyny poproszę o adresy na maila:  maj1309@gmail.com


11 komentarzy:

  1. O,jaka niespodzianka! Wspaniale:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak to się stało, że przegapiłam? :(((((((((

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ukrywam, że mocno zazdroszczę szczęściarom :))) Przepiękne maluszki trafią w ich ręce :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. OOOOOOOOOOO!!! Achhhhhhhh! Miałam chwilowy brak dostępu do netu, no i teraz wpadam, a tu taka niespodzianka!! Przebardzo się cieszę, że będę mogła w realu podziwiać to maleństwo!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Congratulations to all the lucky winners - what wonderful works of art to receive!
    Alison x

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńka, cudeńka! Gratuluję szczęśliwym zwyciężczyniom:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności! Te skórzane są mrrrrr :) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  8. No cóż-może innym razem mi się trafi-dziewczynom gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite są te Twoje maleństwa!

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę kochana, że się ugięłaś i nad jęczącą ulitowałaś ^^)......
    :)))))))))))))))))
    Wobec tego świętować dziś będę i spać do północy nie pójdę, w końcu jak święto to święto :DDD.

    Ściskam Ciebie kochana i najmocniej, najgoręcej DZIĘKUJĘ!!!!!!!
    :**********

    Serdeczności posyłam :***

    OdpowiedzUsuń