19 listopada 2013

Mini notes w mini pudełku...








Pudełko po zapałkach :).



26 komentarzy:

  1. Jest fantastyczny, zresztą jak pozostałe Twoje maleństwa, które podziwiam nieustająco i które nieustająco wywołują u mnie ochy i achy :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. This looks so beautiful! Love your creations!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne, zresztą jak każda praca wykonana przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś moim mistrzem miniatur :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały zestawik i jaka ciekawa aranżacja....Uwielbiam te Twoje maleństwa : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Box und Büchlein sind ganz entzückend gestaltet.
    Liebe Grüße, Bärbel

    OdpowiedzUsuń
  7. Na żywo jeszcze piękniejszy!!! Dziękuję!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje miniaturki są jedyne i niepowtarzalne-skarbusie!

    OdpowiedzUsuń
  9. oczywiście że pięknośći! Kolor daje smaczek :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wowo, extra! A co ty robisz z zapałkami?:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarodziejko! Przepiękny zestaw! I cudowne otoczenie :)
    Zachwycasz mnie za każdym razem :)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  12. NIesamowite, podziwiam za każdym razem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mini notes - maksi efekt - to się samo nasuwa na myśl :)

    OdpowiedzUsuń
  14. po raz kolejny biorę do ręki pudełko po zapałkach i się zastanawiam jak Ty potrafisz zmieścić tyle emocji i koloru na takiej małej powierzchni? co? :)))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. So wonderful - the bold glowing wings against the subtle blue-greens of the backgrounds are perfect. Enchanting creations, Maj!
    Alison xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Wczoraj znalazłam swój - jeden z pierwszych - notes... jakieś 3-4x4-5cm, szaleństwo... :) Twój zestaw jest boski <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny pomysł :) super wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Co za cudeńka! już mnie świerzbią ręce... pozwolisz, że poczęstuję się pomysłem...

    OdpowiedzUsuń
  19. Co za cudeńka! już mnie świerzbią ręce... pozwolisz, że poczęstuję się pomysłem...

    OdpowiedzUsuń