7 października 2013

Nostalgia...









29 komentarzy:

  1. Świetna! Niesamowity klimacik stworzyłaś- skojarzył mi się z dzieciństwem... I nostalgia mnie ogarnęła;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki wspomnieniowy klimat wyczarowałaś:)Aaaa tam na dole takie moje wspomnienia z czasów studiów, hihi wyższa matematyka;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna i ile tu pięknych dodatków...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle u Ciebie...niezwykle:) Klimatycznie bardzo i z pomysłem:) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Another stunning work of art - it is a joy and an inspiration to visit your blog.

    OdpowiedzUsuń
  6. This is completely gorgeous, Maj - I agree with Deborah, there's always so much inspiration here. I'm certainly inspired to get out that townscape die and use it - I've had it sitting around doing nothing for ages.

    Fabulous work!
    Alison x

    OdpowiedzUsuń
  7. Nostalgia bije po kamieniczkach,ale jest na dole w rogu rozjaśnienie-(napisałam już wcześniej,ale jakiś error mi wyskoczył)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogłabym bez przerwy przeglądać Twoje prace! Kolejne cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Was für ein wundervolles Werk, einfach zauberhaft.

    Herzliche Grüße
    von Anke

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojj tak, nostalgicznie i prześlicznie:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowita karteczka. Trzeci czy czwarty raz do niej wracam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. no taaak... tak to jest z Twoimi pracami, że raz spojrzeć nie wystarczy :) można sporo z nich wyczytać ! ja widzę spokój, a może widzę to czego potrzebuję ? :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest w tym głeboko pod sercem schowanym skrawku nostalgii cały ocean, jakby skarb zakopany, więc każde jego poruszenie wywołuje duzo emocji... Dziekuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. P,S Tak, masz rację Ona wypatruje Ciebie a ostał Ci się jakiś ATC iaczek na wymiankę ?( np jakiś z czerwoną budką telefoniczną- bo oprócz nadciścnienia choruję również na nie...) : ))))

    OdpowiedzUsuń
  15. kolory, przesłanie nostalgiczne............piękny, piękny klimat
    cudna praca

    OdpowiedzUsuń
  16. Απίστευτη ομορφιά.
    Μου αρέσει ΠΑΡΑ πολύ- Αγνή

    OdpowiedzUsuń