11 września 2013

ATC - Jej portret







Propozycja Art Grupy ATC na wrzesień :).

21 komentarzy:

  1. No tak i poprzeczka od razu powędrowała ku niebu- cieszę się,że znowu można oglądać Cię w akcji-cudne : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna :) Ale czemu nie wierzyć porankom ?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maj, jesteś niesamowita !!!
    Nie dość, że ateciak przecudny to jeszcze tempo wykonania godne podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Malaga, tiki taki i kasztanki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj jak mi brakowało Twoich prac :) Śliczny ateciak! Ma w sobie to 'coś' :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale się cieszę, że wróciłaś :)
    cudne ATC...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wrażenie że ta pani bardzo chce wyjść z ramki:) Cudo:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne kolory! Ślicznie to zrobiłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. How sweet... it's a great vintage image, and the frame looks wonderful.
    Alison x

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne ATC!

    Posyłam moc ciepłych wrześniowych pozdrowień! Uściski.

    Peninia*
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pyszne kolorki. Bardzo podoba mi się to cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  12. też nie wierzę!!! ;) piękna...

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam zielonego pojęcia co to ATC, ale ten portret lubię ;))))))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna - z moim ulubionym fioletem :)

    OdpowiedzUsuń