21 marca 2013

Kartka










22 komentarze:

  1. niezwykłe jest to jak wiele różności może tworzyć tak spójny obraz -to jest dla mnie NIEZWYKŁE i tak jak zachwycają mnie Twoje mini notesy,ATC,MOO,to ta kartka jako duża ;) forma też ma "to " !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkości i śliczności :))

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja tylko podziwiam-ile tu elementów się uzupełnia-niesamowita praca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaaaaka słodka! każda Twoja praca zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Such pretty, fresh, spring colours - glowing with life, and a fabulous vintage image - what a lovely card!
    Alison x

    OdpowiedzUsuń
  6. I jak zwykle mnóstwo pięknych i potrzebnych detali:) A połączenie kolorów idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna...Można podziwiać i podziwiać....

    OdpowiedzUsuń
  8. cudnieeee :D jakies znajome papierki i wycinanki widze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. A beautiful card featuring a beautiful little girl.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest piękna...
    Serdecznie pozdrawiam-Peninia ♥♥♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. A very beautiful card--I love the little crocheted flower.

    Best wishes Chrissie xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwycająca!!! Ma cudowny klimacik :))

    OdpowiedzUsuń
  13. This is fantastic! What a great inspiration piece!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna!!! Podoba mi się połączenie pastelowych kolorów z obrazkiem w sepii, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam taki klimat... cudowna kartka...

    OdpowiedzUsuń
  16. znowu przyszłam popatrzeć...:)
    hmmmm....

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniale prace.
    Serdecznie pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń