28 stycznia 2013

Mini notes












35 komentarzy:

  1. I am in love with your beautiful book.

    OdpowiedzUsuń
  2. och i znów kolejne małe cudenko - uwielbiam je :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastic book-it looks old already

    Love Chrissie xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest idealny! Strasznie lubię takie starociowe klimaty :) Ale nie jestem w stanie wyobrazić sobie, że on jest taki malutki :D Jak na niego patrzę to widzę wersję XL (jaką ja umiem stworzyć heheheh) ;) Tym bardziej chylę czoło, bo ja bym w życiu nie zrobiła takiego maleństwa (i to z taaaaaakim klimatem) :)

    Jestem pełna podziwu!

    OdpowiedzUsuń
  5. WoW!!! Jestem pełna podziwu ...cudo!!!

    Ślę ciepłe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka.Pięknych chwil życzę!
    *
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny-wyobrażam sobie,że wyjęto go z żołnierskiego płaszcza- nie wiem czemu akurat tak...Pachnie minionym czasem....

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda jak stara księga, a nie mini notesik. Świetny jest!

    OdpowiedzUsuń
  8. O ŁAŁłłłłłłłłł!!!!!!!!! Padłam!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. This is a treasure! It looks like it has been in your family for years. Beautifully vintage.

    OdpowiedzUsuń
  10. I always love coming here to see what you are creating. This mini book is absolutely amazing!! LOVE It!

    Hugs,
    Gaby

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze praca pełna uroku i klimatu :) Cudnie!
    zapraszam do siebie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezwykły notes, klimat starych lat. Zrobiłaś go od podstaw, czy miałaś już taką wspaniałą okładkę? Cudo, po prostu cudo! Będziesz na zlocie w Łodzi?

    OdpowiedzUsuń
  13. Karmelku, od podstaw - ja, stary recykler :D. Okładka jest wycięta z miękkiej skóry.
    A w Łodzi nie będę :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Uuuwielbiam... Patrzę w monitor i nie mogę wzroku oderwać, Zdolniacho!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. No łał :D Myślałam, że po tej maleńkiej książeczce, której jestem posiadaczką, niczym już mnie nie zaskoczysz, a to takie cudo :) I taka pięęęękna aranżacja zdjęć..... <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooooh, that's to die for ... LOVE it.
    Suzanne

    OdpowiedzUsuń
  17. O cholera! (przepraszam...)
    Dzieło sztuki :)
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wie ein alter Bilderrahmen erscheint das Cover dieses schönen Buches mit dem Bild aus der Kaiserzeit, liebe Maj, es ist herrlich nostalgisch, ich liebe es!
    Liebe Grüße.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cóż tu dużo gadać, padłam z zachwytu:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  20. wchodzę, a tu takie małe CUDO! niezwykłe, mam słabość do wszelkich maleństw

    OdpowiedzUsuń
  21. Oh, they are wonderful!
    A great job (as always:-))

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam Twoje mini-notesy!
    jeden taki ma moja córka i nazwała go "notesem samych ważnych rzeczy" :)

    OdpowiedzUsuń
  23. i ja rozpływam się w zachwycie... Jest booooski !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dech zapiera, aż brak słów... genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak notes ze zdjęciami i listami ukochanej, zabrany gdzieś na wojnę czy daleką wędrówkę. Romantycznie, z duszą... Dlatego tak lubię tu wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba bym sie dała pokroic za taki notes ! buuuuuuu

    OdpowiedzUsuń