14 grudnia 2012

Świąteczne i z Mikołajem...





21 komentarzy:

  1. Ależ cudowności! Przepiękne zawieszki!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne. Ciepłe, chociaż ta biel ze śniegiem mi się kojarzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. twoje transfery na tkaninę są mistrzowskie! swoją drogą - lawenda od ciebie wygoniła mi z szafy dziadostwo, które wygryzało mi dziury w skarpetkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna...
    Ślę grudniowe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. o mojaa moja- mam taką cudna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Miszczu transferów :) I klimatu i nastroju! A na dodatek piękne aranżacje zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, zbieram szczękę!!Cudowne, klimatyczne, doskonałę, mistrzowskie...cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaachhhhh!!!!.... Wprawiasz mnie w kompleksy i tyle! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuda! Kocham Twoje prace- te klimaty, delikatność, styl...;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hach ich gerate ins schwärmen, das ist so unglaublich schön!
    lg Uli

    OdpowiedzUsuń
  11. Very beautiful!
    ANd I like the background too, that must be a Christmas tree made of twigs... Have a great day!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne bajkowe śniegowe zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne !!! Najśliczniejsze w świecie !

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne te wszystkie koronki, kwiatki cudowne

    OdpowiedzUsuń
  15. To prawda...Najśliczniejsze...Cacuszka na świeczki w poprzednim poście też zaparły mi dech ....

    OdpowiedzUsuń
  16. So delightful, love the lace look, all pieces are really art works!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie śliczne! Wiem, wiem, to mało oryginalny komentarz, ale co mam napisać, skoro mnie aż poskręcało? Z zachwytu i zazdrości, że tak nie umiem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. So wunderschöne Hänger und die Verzierung mit den eleganten Spitzen und Bändern und den gedrehten Rosen aus Bändern ist sehr elegant und etwas ganz Besonderes!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zawieszki! Totalnie nastrojowe :)

    OdpowiedzUsuń