20 listopada 2012

Notes








Marysza w Art - Piaskownicy proponuje produkcję notesów:


I żeby Koleżanki Blogerki nie narzekały, że nie mówię, to mówię:

To jest notes.
Rozmiar 11 x 15 cm.
Wykorzystałam  kartki ze starego zeszytu. Zszyłam je ściegiem koptyjskim ręcznie.
Okładka jest zrobiona z kartoników barwionych herbatą - ręcznie.Nieco je zszargałam i naderwałam tu i ówdzie(ręcznie).
Tu i ówdzie prysnęłam tuszem kreślarskim brązowym - ręcznie.
Kawałek brązowej bawełnianej koronki i dratwa.
Ćwieki , kartka ze starej książki, tudzież inne przydasie (dziękuję Jamajce i Matilde :* ).
Przeszycia maszynowe.
...........
Może wystarczy...?

32 komentarze:

  1. Cudny...ja też dziś będę notesowo dziergać...ale z szyciem koptyjskim wymiatasz! a ja wymiękam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. OJEZUCHRYSTE. PRZECUDNY!!!!! Jestem zachwycona.... Jeśli ten nie wygra, to ja nie wiem, kto jest w stanie to pobić, te ręczne szycia, tę cudną okładkę. W nagrodę za takie cudne widoki od rana - wypatruj listonosza :D

    OdpowiedzUsuń
  3. AAALE NOTES ! Napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny, cudowny, nie wiem, co powiedzieć! sama chciałam spróbować szycia koptyjskiego, ale się boję :/

    OdpowiedzUsuń
  5. so very very beautiful! magnific!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem że potrafisz jeszcze mniejszy rozmiar okiełznać. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O mój boże O_O umaaaarłam! cudo, chciałabym go pogłaskać tak przez chwilę ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja tu lubię zaglądać! ściegiem koptyjskim - cokolwiek to znaczy, powaliło mnie na kolana ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Just stunning. I can't stop looking at the photos. A winner to me!

    OdpowiedzUsuń
  10. Noooo, robótki RĘCZNE masz opanowane perfekcyjnie!!!!z szyciem koptyjskim na czele:) Podziwiam i chylę czoła:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ścieg koptyjski pierwsza klasa! Cudne notesy! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny!!! magia, aż brak słów!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ha haha ha, ależ się rozpisałaś ;) A notes jest totalnie cudny! Nie można oderwać od niego wzroku :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful covers,a really amazing book.
    Hugs Anja

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny!!! Cudna kolorystyka, papierki ładnie dobrane, cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. łaaał...ależ klimat wyczarowałaś, cudnie:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aaaaaa!!!!!!!! PIĘKNY!!!!! I dziękuję za opis, bo już nie będę musiała dopytywać jak wyczarowałaś taki fantastyczny grzbiet :)) No i cieszę się, że motylek znalazł tak zaszczytne miejsce :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. zapraszam po wyróżnienie do mnie :) http://cardmakinghobby.blogspot.com/2012/11/wyroznienia.html

    OdpowiedzUsuń
  19. jest przecudny !!! absolutnie przecudny !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. ŚWIETNY!!! EXTRA detale!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. How incredibly beautiful! Love this book!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ein wunderbar gestaltetes Buch, Maj, das Cover finde ich ganz besonders schön, so herrlich nostalgisch!
    Liebe Grüße.

    OdpowiedzUsuń
  23. oh, such a wonderful piece, Maj!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny! Wiem, ile trzeba włożyć wysiłku w to szycie;) Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie...Mów jeszcze...Okładka zarąbista- ale szycie mnie zdruzgotało.Będę krzyczeć głośno-CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  26. AWESOME! love this sooooo much! Michelle x

    OdpowiedzUsuń