23 listopada 2012

Niech nadejdą Święta!






Roziskrzenie zaleca blog:


31 komentarzy:

  1. Wow! przepiękny klimat stworzyłaś!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O, chyba umrę! To jest tak piękne, że brak mi słów!!!! Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ein wunderschönes Tag, Maj, die Gestaltung gefällt mir sehr gut und die kleine Elfe ist einfach zauberhaft!

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze ojej i do tego migocze :D śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czary mary i oto jest - najpiękniejszy obrazek dzisiejszego dnia...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny tag!Taka różdżka by mi się przydała!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ich bin so verzaubert, das Tag ist so unheimlich schön , einfach großartig!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny tag !!! Prawdziwe cudeńko, kolorki jak w niebie ! Nie ma siły - Święta nadejdą ! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie!!! tak bajkowo i magicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna!

    Zapraszam na candy u mnie - http://kreatywnie.folog.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna praca! Cudowna dziewczynka:) Zachwycona jestem;)

    OdpowiedzUsuń
  12. This tag is enchanting! The image is too cute and I love your color choices! Just beautiful!

    Hugs,
    Gaby

    OdpowiedzUsuń
  13. Your tag is FABULOUS in every way. The creativity of design and the stunning colours are superb!!!!! Congratulations on your wonderful artwork.

    OdpowiedzUsuń
  14. O tak!!!! Czy ja jestem skazana na ciągłe zachwyty jak tu zaglądam? :)))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna i romantyczna - ślicznie wszystko zgrane, ładne kolory

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny tag, mieni się tysiącem barw:)Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też myślę,że Święta nie mają wyboru...( żadnego końca świata...)Mała jest rewelacyjna..Z jaka gracją trzyma różdżkę,a ile tu fantastycznych dodatków.No i co najważniejsze Twoja wszechstronność.
    Już sama nie wiem czy duch z budką czy to dziewczątko jest moim ulubionym Twoim rękodziełem....

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna baśniowa ilustracja Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. This is so cool, I love all the texture and the sparkly glitter. All the embellishments look great. Michelle x

    OdpowiedzUsuń
  20. Absolutly amazing, love it very much.

    OdpowiedzUsuń
  21. Idealnie świąteczny tag! Uwielbiam te wszystkie detale :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ cudeńko! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny tag! Kolorystyka mnie zachwyca, uwielbia te kolory:)
    Gratuluję wyróżnienia:)))

    OdpowiedzUsuń