16 listopada 2012

Nadchodzi zimno, nadchodzi mróz...




26 komentarzy:

  1. mm, jak zobaczyłam tą skarpetunię od razu przypomniał mi się zeszły rok! Cudna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Maj, Ty jesteś najbardziej rozgadaną scraperką ze wszystkich mi znanych ;) :D
    Skarpetuncie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooh, these are so sweet! I love it.
    Have a great weekend,
    Henny


    OdpowiedzUsuń
  4. Nimuszko, a co tu mówić? Skarpetka jaka jest - każdy widzi :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie wzorki śliczne <3 Cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja mam nananana:)cudne fioletowe takie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekałam na te Twoje przeurocze skarpetki :D Choinką i koszykiem jestem zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hahaha - moje ukochanae - dzis je przynioslam z ozdobami z piwniczki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne są! A jaką aranżację im zrobiłaś- same śliczności....

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne! W sam raz na małe nóżki, choć dla mojego pewnie były by już za małe

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ahahah Nimucha padłam! xD

    Maj skrapetkę widzę, jest zniewalająca :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh was sind die süß und so toll mit dem Muster!

    lg Uli

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow!
    To Ty sama? Własnymi rękoma? Ale jak to? Zauroczona jestem!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. P.S. dziękuję za udział w candy

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze skarpetusie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. CUDO!!! Są PRZESŁODKIE!!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nic tylko powtykać w nie sople choinkowe, jak za dawnych lat ...
    zapomnieć się i dzieckiem się stać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham. Te Twoje skarpeteczki i wszystkie inne robótki to najbardziej wzruszające dzieła na świecie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Słodkie ...cudowne!!!Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa pozostawione na blogu.
    Ślę ciepłe listopadowe pozdrowienia z uśmiechem serca*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. These are sooo cute!!!

    Have a lovely week!
    Hugs,
    Gaby

    OdpowiedzUsuń