30 października 2012

Kolejna próba straszenia, ATC...





10 komentarzy:

  1. I love this vibrant colors and your composition... looks so good with the sewing elements and the script partly seen in the background! AMAZING!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pierwszy rzut oka mniej straszne ale czyżby? Przecież to dziecię niewinne w takiej strasznej oprawie... Próba udana :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ein wunderbares ATC, Maj, das süße Hexlein, die schönen Farben, ich bin ganz begeistert!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ilustracja z bajki dla dzieci. Mam wrażenie, że przeczytałam w tym ATC spory jej kawałek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie straszysz, wręcz przeciwnie można się gapić, gapić,gapić.Pozdrawiam zagapiona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wie herrlich, super gestaltet! Die Farben sind eine Wucht!

    OdpowiedzUsuń
  7. twoje tagi są świetne! jak dawno ja żadnego taga nie robiłam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ateciak! Jak zwykle wszystkie detale są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie to malutka czarownica- była zreszta taka bajeczka- praca cudna : )

    OdpowiedzUsuń