14 października 2012

Jak powstaje tag?


 Post dedykuję Kochanej Boei :).


1.  Bazą do tagów są zazwyczaj metki, które oklejam z obu stron papierem, najczęściej z recyklingu (torebki papierowe).
Ponieważ nie mam kącika scrapowego, robię ich kilka za jednym bałaganem :).

2.  Następnie na wierzch naklejam skrawki gazety.


3.  Gdy podeschną przecieram tu i ówdzie papierem ściernym.

4. Wilgotną gąbeczką przecieram tagi białą farbą akrylową. W tym przypadku jest to farba do malowania ścian, ale ta profesjonalna jest równie dobra, a nawet lepsza :).


5. Najprzyjemniejsza część - dodaję kolory.

Tag spryskuję wodą i nakładam tu i ówdzie farbkę akwarelową w wybranych kolorach. Spryskuję je ponownie wodą, żeby się rozpłynęły, zmieszały i robiły zacieki.

Posypuję solą tu i ówdzie.

Posypuję pudrem brązującym lub cieniem do powiek tu i ówdzie.

Czekam, aż podeschnie.

Rozwodnionym tuszem kreślarskim pryskam tu i ówdzie. Teraz użyłam karminowego i niebieskiego.


Tak wyglądają  tagulki po wyżej wymienionych zabiegach.


6.   Wracam do białej farby w celu rozjaśnienia tła.
Na brzegi nakładam ją cienko pędzelkiem.
Jako maski użyłam kawałka siatki budowlanej i starego, metalowego kolczyka.



7.  Stemplowanie.

 Można zrobić stempelki z gumki, tutaj zębatki.
 Zainteresowanych robieniem stempelków odsyłam na bloga Nordstjerny, która jest Mistrzem i ma u siebie kurs na ten temat.

Można użyć prawdziwych, tutaj listeczki, za które dziękuję Kosmicznej Jamajce :).



Wykończony ( w pełnym tego słowa znaczeniu) tagulek wygląda tak.
Gdyby ktoś chciał go obmacać na żywo, proszę wyrazić chęć posiadania w komentarzu.

22 komentarze:

  1. chcę :))))
    piękny!!! i dziękuję za fotorelację :*

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jaaaaaaaaaaaaaaaa ja cchee cheee koniecznie ..

    OdpowiedzUsuń
  3. w takim razie wyrażam chęć :*

    OdpowiedzUsuń
  4. omg! fantastic process and results!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kto by nie chcial,pewnie,ze chce,dzieki za kurs,nie dosc,ze pokazalas jak to robisz,to jeszcze podpowiadasz co uzyc,zeby nie bankrutowac

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale gratka - baardzo baardzo chciałabym mieć takie cudo z wypaśną rybą i balonkiem.
    Kursik świetny- już wiem co będę robić w następny weeekand- pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW, so beautiful! And thanks for sharing the step by step!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, Skarbie! Twoje tagi są niesamowite:) Rewelacyjny kursik. Oczywiście, że chciałabym tego prześlicznego taga, ale to byłoby nie fair- tym razem dam szansę innym dziewczynom, spragnionym Twoich wytworów.
    :***

    OdpowiedzUsuń
  9. O Boże, przecież nie wypada wyrażać jakiejkolwiek chęci, bo to byłoby bezczelne, przecież mam takie cudności od Ciebie... Więc ja tylko sobie tak przyszłam powzdychać :) I cudny kurs, przejrzysty i taki pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po trzecie wyrażam chęc posiadania tego tagulka:) A po drugie śliczny ci on jest:) A po pierwsze wspaniale objaśniłaś temat (najlepsza częśc dla mnie to o tym kolorowaniu, soli, wodzie i cieniu do powiek;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kto by nie chciał, hm... chętnie pomacam

    OdpowiedzUsuń
  12. Absolutely stunning! I love how much detail you put into your pieces. Thanks for the step by step photos.

    Hugs,
    Gaby

    OdpowiedzUsuń
  13. Total genial schön gewerkelt, ein tolle Kreation!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, ein tolles Werk. Danke für die schöne Beschreibung in Bildern!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jasne, że chcę :) Jak to dobrze, że są osóbki, które poczynią takie kurs żeby inne osóbki (mniej zorientowane) mogły zobaczyć tworzenie "od kuchni" :):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest rewelacyjny! Z chęcią bym go pomacała swoimi łapkami.

    OdpowiedzUsuń
  17. No ba, pewnie, że bym go chciała!:)
    Świetny kurs!

    OdpowiedzUsuń
  18. Exquisitely crafted ! So beautiful.


    OdpowiedzUsuń
  19. spóźniłam się :(
    ale piękny kurs!! i wszystko jasne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aaaaaaaaaaaa!!!!! Genialne poczynione są te Twoje"tu i ówdzie" :))) Proszę, daj jeszcze jedną szansę spóźnialskim!!!!!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja się przyznam, że rozpracowywałam tło na tym cudnym tagu od Ciebie ;) I prawie mi się udało odkryć wszystkie tajemnice hahahaha

    Ukłony za kurs!

    Cudny tag :) ... jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń