9 października 2012

Czy mały tag to tadżek?


Czy też może taguś?




22 komentarze:

  1. Stawiałabym na tagusia:DD
    Przepiękny, miłosny taguś!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. wg mnie może być taguś. Twój jest bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Taguś of course - piekny jest ,ja sobie tego od Ciebie nakleilam na notesik :D cudnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudo! Tło niesamowite;) Jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest wart zapamiętania, taki... przekorny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie taguś :)) Boski jest!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Taguś uroczy:))Ślę barwne październikowe pozdrowienia z uśmiechem serca*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny! I to tło .... śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hm, tadżek raczej się nie przyjmie, ale taguś...tak czy inaczej bardzo pociągający jest, mały, a pociąga :)

    p.s.
    może skoro jest teddy (bear), to i może być (tak z angielska) taggy?

    OdpowiedzUsuń
  10. taguś !Zdecydowanie taguś ! :)) Śliczny...

    OdpowiedzUsuń
  11. taguś, taguś! i to jaki śliczny :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie też bardziej pasuje taguś :)
    Śliczny taguś!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tagusiątko takie :) małe, a jakże urokliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taguleczek... Dziękuję <3 Jesteś nieoceniona!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Skoro piszesz, że mały, to musi byc mniejszy niż mały;) Ale śliczny i intrygujący:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Unheimlich schön ist das, gefällt mir großartig!

    OdpowiedzUsuń
  17. Większość stawia na tagusia- ja też-tło bosssskie....Mistrzostwo w
    wycinaniu tej fotki! Jak Ty to zrobiłąś ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ein traumhaft schönes Tag und wunderbar dekoriert!

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja zdecydowanie stawiam na "mały tag" - od zbędnych zdrobnień dostaję wysypki :D

    ps. kiedyś jedna ze starszych pań z mojego bliskiego otoczenia chcąc wyrazić swoje uczucia a jednocześnie wzbraniając się przed użyciem jednoznacznie kojarzonego u nas słowa, powiedziała: "orgietka kolorów" - myślałam, że padnę trupem!

    OdpowiedzUsuń