21 września 2012

Taki tag...



21 komentarzy:

  1. Śliczny ! Pięknie upaćkany i kolorki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny! Cudne tło i oryginalny kwiatek;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tło jest bajeczne! Mnie osobiście zauroczył również kwiatek ze sznurkiem w tle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne te chlapania i smaczki, a kwiatek w gniazdku po prostu bajka!!! Uwielbiam Twoje kompozycje, gdzie wszystko ma cel i sens.

    OdpowiedzUsuń
  5. Das Tag ist unheimlich schön, der Hintergrund fantastisch, ich bin total begeistert!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mrrrr.... Pokochałam ten tag miłością dozgonną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Apetyczne kolorki i miłe oku paćkanki : )

    OdpowiedzUsuń
  8. super kolory!
    bardzo fajny ten zamotany sznurek...

    OdpowiedzUsuń
  9. I'm in awe at this tag. Simple, brilliant, beautiful!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bravo once again!!! You are so inspiring!

    OdpowiedzUsuń
  11. Das Tag gefällt mir sehr gut und der Hintergrund, der so nostalgisch anmutend wirkt, ist grandios!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Das ist ja zauberhaft, die Farben und das Zubehör einfach Klasse!
    Hugs Anja from germany

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny...dziękuję za wszystko...tyle cudowności...ach ciepło na sercu:)
    Czy moja przesyłka dotarła do Ciebie?
    Pozdrawiam ciepło:)

    "...podarunki od cudownych osób sprawiają,
    że życie nabiera kolorowych i ciepłych barw..."

    OdpowiedzUsuń
  14. różyczka taka holtzowa, dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń