12 lutego 2012

Mini booki...


...inspirowane kursem na blogu Art by Wendy...





48 komentarzy:

  1. OMG!!!!!!!!! są boskie boskieeee chcee chceeeee taki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Maggie, z przyjemnością :)))))) Wyślę w tym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry. Tu mówi Jarząbek Wacław. Gdzie można takie cudo zakupić? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne! niesamowicie mi się podobają:))

    OdpowiedzUsuń
  5. No Tobie też przecież wyślę, no przecież wiesz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. you did a great job! I love them!..even better than mine!:O)

    OdpowiedzUsuń
  7. No fajne COŚ!!!
    Tylko, czy ktos mógłby mnie nieoswiecona uswiadomić, do czego toto służy??? Oprócz tego, że fajne...

    OdpowiedzUsuń
  8. niesamowite, mają swój klimat!

    OdpowiedzUsuń
  9. Komu? MI?! To ja zapłacę!!!!!!!!!! Kocham turkusowy, ale może już zajęty?!

    OdpowiedzUsuń
  10. Millu, to służy do tego, żeby fajnie wyglądało :) Generalnie zawieszki lub breloczki, ale przede wszystkim cudeńka :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. O jejusiu! Ale te maleństwa są boskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe są!!!!Jedyne!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. chylę nisko pokłony :D:D:D
    są BOSKIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    mają ten NIESAMOWITY klimat!!!!
    WOW! nie ma co ukrywać ;) zapierają dech!~!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziw! Uwielbiam te Twoje maleństwa! Urzekły mnie te okładki z okienkami :) Jak zwykle chylę czoła! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Są fantastyczne...bardzo mi się podobają;)Cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Prze, prze, przefantastyczne!!! Szacun!

    OdpowiedzUsuń
  17. niesamowite!bardzo mi sie one podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  18. o rany o rany ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  19. (specjalnie te serducha skopiowałam z sieci, bo na linuksie nie chcą się robić :D)

    OdpowiedzUsuń
  20. O matko!!! Zakochałam się od pierwszego spojrzenia....

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejciu, ale CUDEŃKA!
    Pozdrawiam cieplutko =}
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Your books are darling; ALL of your work is wonderful and so inviting.

    OdpowiedzUsuń
  23. O ja Cie! Jakie cuda! Przepiekne!

    OdpowiedzUsuń
  24. CZADOWE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne! :D Zauroczyłaś mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana Maj,u!!!! Rewelacyjne te książeczki !!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. OMG!!! Ależ one są cudne!!!
    Jak dla mnie bomba :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  28. dołączam do zakochanych!!:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Na żywo jeszcze piękniejsze :* Dopracowane, przecudne :* Dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. boskie, ciekawa jestem jak wyglądają w środku

    OdpowiedzUsuń
  31. ale super :) po prostu sama słodycz, świetne!

    OdpowiedzUsuń
  32. Że cudowne są te maleństwa to mało powiedziane!... Siedzę i napatrzeć się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudeńka, ...no po prostu podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. This little books are awesome...gorgeous work !

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiekne! ten z niebieskim oczkiem po prostu cudo!

    OdpowiedzUsuń
  36. Maju dawno nie zaglądałam bo czasu na to brak, a tu tyle przepięknych rzeczyy i ten transfer powyżej i te mini booki urocze
    przyjemnie było mi tu wrócić ;-)

    OdpowiedzUsuń