29 stycznia 2012

Śnieżnie i mroźnie - ATC z okienkiem

















30 komentarzy:

  1. Ale śliczne!!! I ile szczegółów i szczególików! Bardzo inspirująco!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudeńkooooo ..chceeee takieeee..

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne, jak biżuteryjne dzieło sztuki!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Your art is beautiful and so inspiring. Just lovely!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne! ...szczególnie papier wpadł mi w oko. Całość sprawia niezwykłe wrażenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. очень красиво и благородно!

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjne..takie misterne!!:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweet! Baaardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna konstrukcja takiego maluszka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow!!!!! This is really darling.
    Fantastic card. Love this.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piekne !!! Super romantyczne tak jak lubie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna forma! Bardzo podoba mi się tło z tym specyficznym drukiem i stemplowane "bordery". Czy możesz zdradzić pochodzenie motyla na środku? Wygląda jak żywy!!! Jak zawsze zabłysnęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczna praca! Urzekły mnie detale! Jak zwykle mnie zauroczyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Po prostu mistrzostwo! Wspaniałe ATC!

    OdpowiedzUsuń
  15. Oooo rety!!!! Ależ TO jest piękne! Mistrzostwo normalnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. z okienkiem na wymarzony świat, albo ukochany dom...w zależności z której strony patrzeć...cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  17. zatkało mnie... przepiekny, dopracowany, pełen szczegółów i niesamowitego uroku ateciak! Wielkie brawa!

    OdpowiedzUsuń
  18. CUDOWNE!! Rewelacyjny klimat i te kolory...;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjna praca :) Bardzo mi się podoba :) Zapraszam na Wyzwanie do mnie jest super nagroda http://miriamart-decu.blogspot.com/2012/02/wyzwanie-2-dama.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Nieziemskie jest!!!
    Jego forma podoba mi się baaardzoo!!!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  21. This is absolutely amazing! LOVE it!!

    Gaby xo

    OdpowiedzUsuń
  22. o matko!!!
    toż to małe dzieło sztuki!!!
    aż mnie dreszcze przeszły :D

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo pomysłowe, podziwiam precyzję!!!

    OdpowiedzUsuń