20 listopada 2011

Skarpetunie :)

Nadchodzą Mikołajki!!!

Jeżeli ktoś czuje się nieprzygotowany skarpetkowo do Mikołajek - to proszę mi o tym powiedzieć do końca najbliższego tygodnia, chętnie jedną oddam :). 
-Najbliższy tydzień skończy się w niedzielę 27.11.
-Jeżeli będzie to więcej niż jedna osoba - nastąpi losowanie.
-Bardzo proszę o jasne wyrażanie chęci posiadania :)

"Zdjęcie pokarmu na opakowaniu stanowi jedynie wizualizację." Tekst zaczerpnięty z opakowania kociej karmy. 
Piękny, prawda?

22 komentarze:

  1. Świetne! Chętnie jedną przygarnę:-) Zazdroszczę umiejętności:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ah prosze ,proszę o fioletową:))))baardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są prześliczne:) Również jedną przygarnę:))
    Urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne:) pewnie, że chciałabym jedną:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne! Chciałabym, oczywiście:)
    A tekst świetny;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja już maaaam!!! Tadaaam!
    Ale szybko dziergasz te skarpetunie!

    OdpowiedzUsuń
  7. o jaaa cudownne!!! ja nie przepuszczę :D takich fioletowych to nigdy nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Są śliczne, bardzo chcę! I pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. wracam, wracam :) a na skarpetunię też jestem chętna, są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wnioskuję o losowanie! Są po prostu cudne, aż się chce nimi zaopiekować!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzecz jasna ustawiam się wśród chętnych do przygarnięcia takiej cudnej skarpetuni :) Niesamowite są!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne! A jak bombowo wyglądają w liczbie mnogiej! A ja już taką ślicznotkę mam :):):) Jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę talentu, podziwiam i ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  14. i ja się piszę na jedną, może uda mi się skompletować parę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. swoja droga jestem ciekawa jak wizualizacja karmy na opakowaniu ma się do jej rzeczywistego wyglądu...

    tak a'propos karmy - ostatnio usłyszałam jak pan kupujący chrupki dla swojego kota mówi do sprzedawczyni: "Nie, nie za kurczaka dziękuję, znudził mi się już..."

    OdpowiedzUsuń
  16. O jakie piękne!! Ja bym bardzo chciała przygarnąć taką czerwono-białą :-D.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdążyłam jeszcze? Ja też jestem kompletnie nieprzygotowana! :)

    OdpowiedzUsuń