28 października 2011

Projekt Zakładki - Edycja Specjalna : Halloween











20 komentarzy:

  1. ..ale cuda i ten fioleeet - piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A u Ciebie jakie heloweenowe klimaty! Zakładki do książek z dreszczykiem! Suuuuper:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fiolet z pomarańczem bombowe! A pajęczynki takie to ja bardzo lubię ;) Ale tylko narysowane, bo prawdziwe już mniej :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle jestem zachwycona Twoimi zakładkami. Fantastyczna jest ta edycja! Cudne tła! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie klimat halloweenowy łącyz sie z tym fioletowym tłem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje zakładki są zawsze niezwykłe:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Komu - help??!! Zaraz lece! Ten fiolet bardzo Ci sie udal!

    OdpowiedzUsuń
  8. Obłędnie boskie te fiolety!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe zakładki...urocze:))I ten kolorek...:)

    Dziękuję za odwiedziny na blogu oraz miłe słowa. Serdecznie i ciepło pozdrawiam i posyłam uściski!

    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  10. no sliczne:)mój fiolet,własnie taki odcien kocham:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne są!!!
    Połączenie kolorów jest rewelacyjne :D
    No i ta dynia... super :)))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Już wiem dlaczego do Polski przywędrowało Halloween! Żebyś mogła zrobić takie rewelacyjne zakładki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakładki fantastyczne. napis na jednej z nich na temat bezpieczeństwa brzmi jak przepowiednia wobec awaryjnego lądowania samolotu na Okęciu. Pozdrawiam
    Chyba powinnam do swojego śliwkowego baktusa dorobić pomarańczowy kwiatek :D

    OdpowiedzUsuń