12 października 2011

Kulki na mole...






...o zapachu cynamonu :).

23 komentarze:

  1. Na myśl przychodzą święta, kubek czekolady z kardamonem i cynamonem.
    I te Twoje transfery....

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne Ci wyszły:)
    uwielbiam zapach cynamonu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooch! Fantastyczne! Co tam mole - po prostu duszoterapia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. cuuudne!!! bardzo vintage i klimatyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne!!!Szkoda chować do szafy!
    A cynamon jest też na mole???

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam, że nie napiszę zbyt wiele, ale ciężko jest cokolwiek pisać, kiedy się zbiera szczękę z podłogi... Rozbroiłaś mnie :) Cuda...

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem zauroczona... i gdy spoglądam na fotki .... to aż czuję zapach cynamonu - bo to jedna z moich ulubionych przypraw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na mole .... toż to grzech je chować do szafy! Przepiękne! Należy je wyłącznie podziwiać ... i wąchać :) Jak ja lubię zapach cynamonu ... i goździków :D

    Fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. a gdzie można takie cuda dostać ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne!! Cuda po prostu;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję!

    Czarownico, no u mnie można dostać :D:D:D Ale one są tak proste do wykonania, że można je sobie robić samemu na tony, do czego gorąco zachęcam. Ale jeśli nie masz na to weny, to podeślij adres na maila :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. super! aż mi zapachniało cynamonem...
    piękne...

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW ależ klimaty!!!Uwielbiam takie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale cudne:)))myslę,że moim molom by sie spodobały:))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super!!!
    Baaaardzo pomysłowe :)
    Żeby te do kupienia w sklepie chciały tak wyglądać i pachnieć ;)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne oby tylko za bardzo się molom nie spodobały:) Proponuję w mole rzucać kulkami, a torebeczki trzymać na wierzchu co by je podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Marzy mi się sypialnia w takim stylu. Twoje "kulki na mole" mi o tym boleśnie przypomniały :) Są po prostu przepiękne, a cynamon jest jednym z moich ulubionych zapachów :)Nie mogę się napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla takich wspaniałości - to ja mole zapraszam:-)

    OdpowiedzUsuń