12 września 2011

Projekt Zakładki - 07













22 komentarze:

  1. ..cudne zakładki , bardzo mi sie podobaja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozbrajają mnie Twoje zakładki, za każdym razem zachwycasz pomysłami i błyskotliwymi podpisami :) I te tła!!!! Sama je robisz? Za każdym razem wgapiam się w nie jak zaczarowana - całość jest genialna, ale tła..........
    Zawijaski - pnącza u mnie na kartce pochodzą z wykrojników Marianne Design wyciętych za pomocą Big Shota.
    Pozdrowionka i dziękuję za wizyty u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i dalej zachwycasz nową porcją zakładek! Pięęęlne są!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, w zakładkowym temacie zdecydowanie rządzisz. W damsko-męskiej się zakochałam! Jest idealna. Postacie, teksty, motyle i pozostałe dodatki są doskonale dobrane. I wiesz co, lubię do Ciebie zaglądać :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne!! Super pomysł i wykonanie! Podziwiam Cię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne moje ulubione!!!! Jak ja się cieszę, że jedną taką mam na własność! Oj, wyżebrzę jeszcze kiedyś jakąś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O wooow, świetne! Teksty na nich są zabójcze! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wooooow wow so wonderful work
    hugs Pia

    OdpowiedzUsuń
  9. Są fantastyczne!
    Dziękuję serdecznie za odwiedziny na blogu oraz miłe słowa. Ciepło na duszy! Pozdrawiam i ślę uściski!
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  10. zakładki jak zawsze świetne. jestem ich (a raczej Twoją) absolutną fanką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolejne świetne kolażowe dzieła!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Otóż i przykład zakładek doskonałych:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Znowu jestem pod wrażeniem:-) Po mistrzowsku dopierasz teksty do obrazków:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne są!!!
    Kompozycje i tła... coś pięknego :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach! I kolejny raz zachwycam się Twoimi zakładkami! Są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o mamusiu! genialne!! oczu nie mogę oderwać!

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiam za fantastyczne pomysły i fantastyczne wykonanie :) Zakładki są kapitalne!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne! można się wpatrywać i wpatrywać :)

    OdpowiedzUsuń