22 września 2011

Jestem taka...


ATC Z Tekstem- do Craft Artwork :)

16 komentarzy:

  1. Koochana rewelacyjniy Ateciak :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze że jesteś i dotykasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje głębie słowne i trójwymiary obrazowe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny ateciak!!! I ja lubię Twoje głębie słowne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki klimatyczny! mam nadzieję, że uda mi się trafić na ciebie w wymianie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak to wlasnie Ty !!! Zawies na scianie jako autoportret ! Tez bym chciala umiec tak zlapac moja osobowosc !

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam :) Te kolory... :) A skąd bierzesz takie ładne postacie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny! (pod każdym względem) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję :)
    Jamajko, postacie biorę stąd :
    http://bearhavenbears.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Trwam w nieustannym zachwycie :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne ATC. Wspaniale tworzysz!

    Kochana dziękuję z serca za etui na cienkopisy...jest urocze!!!Buziaki wielki!!!

    Dziękuję serdecznie za odwiedziny na moim blogu oraz miłe słowa.Pozdrawiam ciepło!
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczny! powtarzam się? chyba tak! ale nie potrafię inaczej :)

    OdpowiedzUsuń