7 września 2011

Jest mi tak jakby...


Za cytat z wiersza Ewy Lipskiej bardzo dziękuję Mrouh :*

21 komentarzy:

  1. Cudna strona z ciekawymi dodatkami. Wpatruję się, patrzę i od razu słyszę jak śpiewa Turnau.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się Twój recykling i estetyka resztkowa :)

    Nigdy nie lubiłam Lipskiej za zbyt oczywiste i ugłaskane metafory, ale pod postacią cytatu wygląda dużo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja sobie tylko westchnę... z uśmiechem na końcu, mimo wszystko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha, a za mną też to chodzi w postaci piosenki Turnaua... Piękna kartka i piękny cytat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna oprawa do wiersza!!! I fajny ten wierszyk jest, lubię sierpień:)

    OdpowiedzUsuń
  6. no, przecież prawie wszyscy oprócz mnie kolorują stemple :D z taką okropną dziewczynką bez ust :D

    OdpowiedzUsuń
  7. niesamowicie klimatyczna oprawa dla tego cytatu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, niezwykle klimatyczna praca!! Cytat intrygujący;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca, niesamowicie tworzysz klimat... Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejna praca, która przyprawia mnie o mrowienie w plecach! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, powiało jesienną nostalgią... jak zwykle u Ciebie - świetne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Och, powiało jesienną nostalgią... jak zwykle u Ciebie - świetne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Miód, malina :)
    Piękne jest!!!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie i klimatycznie...
    Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny na blogu.
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  15. Maj., pięknie i nostalgicznie:)Buziaki:***********

    OdpowiedzUsuń
  16. Melancholijnie się zrobiło...;

    OdpowiedzUsuń