25 sierpnia 2011

Po prostu sierpień...




16 komentarzy:

  1. I like your august and thise kalendar! very pekne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenuś!... Jesienią zapachniało... i ten motyl w cudnych kolorach...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny sierpień zmajstrowałaś!!! To mój miesiąc:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój sierpień jest w bajecznych kolorach. Z ciekawością i podziwem patrzę, jak ubierasz każdy kolejny miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najwyrazniej lubisz ten miesiac !

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny! sama bym go podkradła, bo jestem z października ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sierpień bardzo przystojny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czadowa kartka z kalendarza :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Sierpieµ zawsze mi się kojarzy z wierszem Ewy Lipskiej... z tym fragmentem:

    (...)Może to już sierpień. Może strach. Rozegrany przez nas umiejętnie. Jest mi tak jakby już było za późno. Może to sierpień. Ale drzew tu nie ma a sierpień zawsze dojrzewa na drzewach. Nikt nie przypływa(....)
    Sierpień ma w sobie przedsmak października. Twój dużo cieplejszy, niż moje sierpniowe skojarzenia. Na szczęście:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow so wonderful, with lots of details
    hugs Pia

    OdpowiedzUsuń
  11. I te warstwy poszarpane AAA! Wrzucam Cię w mój pasek boczny, będzie łatwiej zaglądać do Ciebie częściej :)

    OdpowiedzUsuń