26 lipca 2011

rzeczywistość...

 

15 komentarzy:

  1. Przesłanie jest tak przerażające, że nawet nie chcę o tym myśleć, ale forma bardzo przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, rewelacyjne klimaty. Cytat daje do myślenia- oby tak nie było;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział w mojej zabawie. Pozdrawiam - Cejlon.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie oprawiłaś tę okropną myśl, która czasami jest rzeczywistością.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jak bys dala komus kopa, ale majac na nogach sliczne buciki...Ag

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykły klimat..kolory... pozdrawiam - i zapraszam po odbiór wyróżnienia do mnie :-) może tak na przekór tej myśli ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna...piękny kolor i klimat!Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta "rzeczywistość" ma piękne barwy...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak tak ;-)
    Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  10. I jaka prawdziwość!!! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dreszcz przechodzi człowieka, bynajmniej nie z powodu deszczy... a raczej przez kontrast miłych kolorów, beztroskiego motyla z przerażającymi myślami. Mocne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie przemawiająca :) jestem pod wrażeniem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. bolesnie prawdziwe...

    wolę perwersyjny urok zakładek Twej produkcji. tu czegoś wizualnie mi brak.

    OdpowiedzUsuń
  14. Twój cytat ma dużo wspólnego z rzeczywistością... przynajmniej moją...

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześlicznie dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń