21 kwietnia 2011

Ptasia kartka, ptasi magnes...



Kartkę uszyłam, a poniższy magnes uwiłam ;)

12 komentarzy:

  1. ale cuda - wspaniałych Świąt życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro gniazdka uwite i jajka w srodku to znak, ze opetal Cie duch Wielkanocny !!
    Pieknosci ! Ag

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach jaka piękna karteczka...śliczna jest.Magnesik rewelacyjny:)Dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa,dodają mi twórczych skrzydeł:)Pozdrawiam cieplutko!Wspaniałych,radosnych i ciepły Świąt w gronie najbliższych:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maj. Dziękuję za życzenia świąteczne i odwiedziny na blogu! Kochana, duzo radości i mokrego dyngusa i smacznego jajka! I nawdychaj się za mnie jodu na świątecznym nadmorskim spacerku:************

    OdpowiedzUsuń
  5. aaa:) i super kartka! jesteś niesamowita:)*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudowne !!!
    To gniazdko - REWELACJA !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak pięknie....
    Życzę Ci ciepłych, radosnych oraz spokojnych Świąt Wielkanocnych:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kawał cuuudnej roboty!!!:))
    radosnych, wiosennych i rodzinnych Świąt:))

    OdpowiedzUsuń
  9. zajączka jak najbardziej można jest - ale ostrzegam jest baaardzo słodki:)piękne te Twoje wytwory - gniazdko genialne. Wszystkiego dobrego na te święta:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, inspirujące prace:)
    Życzę radosnych, spokojnych Świąt Wielkiej Nocy, wszystkiego co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  11. woooow so beautiful
    hugs Pia

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie u Ciebie.
    Myślałam, że to ja jestem najbardziej zafiksowana na punkcie zakładek, ale teraz nie wiem... ;)

    OdpowiedzUsuń