14 lutego 2011

Moje pierwsze MOO...


Aktualny temat w Craft Artwork :)

17 komentarzy:

  1. super i kolory przynajmniej nie w koszmarnej czerwieni, ktora mnie w tym roku zabija...

    OdpowiedzUsuń
  2. Majko, swietnie Ci idzie! Jestes najlepsza !!!!!! Udanego tygodnia! Ag

    OdpowiedzUsuń
  3. straaasznie mi się podoba!!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite !!!!!!!!!!!
    Podpisano...
    Twoja fanka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski, po prostu boskie...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna praca i taka delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak przeczytałam jakie MOO ma rozmiary to...za głowę się złapałam :) jakież to maleństwo!
    ślicznie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o! a tej formy nie znałam. pięknie wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach jakie piękne!!!
    Uwielbiam Twoje prace:))
    Ciepło Cię pozdrawiam i dziękuję z serca za odwiedzinki na blogu!Bardzo mi miło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ce post m'a beaucoup aide dans mon positionnement. Merci pour ces informations

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki za miły komentarz, obawiam się że trochę przesadziłaś.

    u Ciebie natomiast - cudnie nadal :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne, delikatne i romantyczne MOO (wprawdzie nie wiem co to MOO, ale praca subtelna i klimatyczna...)
    pozdrawiam z zaśnieżonego podwórka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześlicznie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń