4 grudnia 2010

... ...


I nic, tylko te kartki, i kartki, i kartki.......  ;)









12 komentarzy:

  1. cudna:)
    ech, ja mam naszykowaną przesyłkę do ciebie tylko mi nie pod drodze na pocztę:( jak dasz mi wirtualnego kopa to wyślę w tym tygodniu!Buziaki wielkie:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne i ten ptaszek...urocze prace!Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Urzekła mnie kolorystyka i kształt :-) Bardzo stylowa!
    I Ktoś... hihihi rok temu płakał, że nie umie robić kartek hihihihi
    A ptaszor boski! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne i ptaszek słodziucha !!!!! b. mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. O, świetna!! Zastanawiam się czy ta słodka ptaszyna jest w komplecie z kartką?:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna praca Majko, robi sie u Ciebie co raz SWIATECZNIEJ!!!! Usciski-Ag

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie apetyczne te Twoje kartki:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka wygląda jak stylizowana bombka :-) Śliczna jest. No a ptaszek dodaje takiego optymizmu :-) Bardzo fajny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękna bombka! I ptasiorek cudniasty!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń