13 października 2010

myślołap














Inspiracja i kurs tutaj.

17 komentarzy:

  1. wow! uwielbiam ten twój rustykalny styl:)sama takiego chyba nigdy nie osiągnęłam:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny i klimatyczny ten myślołap:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna nazwa !! piękne wykonanie- miło Cię widzieć !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. nazwa też mi się bardzo podoba :))
    piękny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju jej to jest piekne o.O bardzo !!
    wszystko dopasowane po mistrzowsku, i te kwiaty !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny i do tego w ulubionym przeze mnie zestawie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. woooow wow what a great album, lovely details and colours you have used.
    hugs Pia

    OdpowiedzUsuń
  8. Nazwa świetna! Myślołap ma super klimat, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądam go od rana! Jest BOSKI!!! Te kolory!!! Te dodatki!!! To zestawienie!!! CZAD!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. niezwykle pięknie tu u Ciebie...będę wpadać częściej:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogromnie mi się Twój myślołap podoba :) Te ptaki, wystający spod kwiatka cyferblat i kolory są takie nastrojowe. Nazwa bombowa :) W ogóle całość świetnie skomponowana.

    OdpowiedzUsuń