10 marca 2010

W kwestii jajek...



... nic nowego nie wymyślę...

















24 komentarze:

  1. AAAA!! znów zasypałaś nas słodkościami :) Jajeczka wyszły przepięknie :)
    Super dodatki .. motylki the best!

    Z chęcią przyjęłabym igielniczek wykonany Twoimi łapkami!! Byłabym bardzo szczęśliwa, ale nie ma nic za darmo .. więc może .. masz ochotę na jakiś notesik albo cuś? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nowego? hmm no tak jajka jakie są każdy widzi ale Twoje ozdobienie ich jest już całkiem inne !! Ubrałaś jajo w gazetę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaja zrobilas superasne, bardzo radosne, az czuc w nich wiosne

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Mam rozumieć, że jedno z ptaszkiem przyleci do mnie? :p

    OdpowiedzUsuń
  5. I to DUŻO RZEŻUCHY! Aż chrzęści, skrzypi w zębach... jak to rzeżucha :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jajeczka super i takie Twoje przez tą gazetę :) Bardzo mi się podobają!!! I napis inny, niespotykany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hihi, tekst super!
    Jajeczka w pięknych kolorach z super dodatkami. Cud, miód i orzeszki ;)
    Magda xxx

    OdpowiedzUsuń
  9. No boskie są! Wymienimy jajo - na jajo, Marzenko?

    OdpowiedzUsuń
  10. wow what a beautiful work, lovely details and colours

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Alle Eier sehen toll aus!
    Schöne frische Farben, schöne Details und klasse gestaltet. Alles passt wieder perfekt zusammen.

    Liebe Grüße,
    Marina

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne są...bardzo mi się podobają:))Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzezuchę uwielbiam sieje ja cały rok ;)) I Twoje kartki też uwielbiam, pieknie pieknie je florytycznie udekorowałaś, to jajko jest dodatkiem do bukieciku ;))) !!
    Miłej soboty Maj-u ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Po prostu cudne te Twoje jaja! ((:

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudnie kipiące energią i kolorem...

    OdpowiedzUsuń
  16. niesamowite :) bardzo pomysłowe

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześlicznie dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. super, takie energetyczne jajca :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Droga Maj! Chyba z 10 razy obejrzalam wszystkie twoje prace ,sa wspaniale. TE jajka to jedne z moich ulubionych, sa po prostu super, a kartki takie nietypowe i niepowtarzalne -pelne Ciebie. Jestem z Ciebie dumna!

    OdpowiedzUsuń