30 marca 2010


Prosta. Urodzinowa.

16 komentarzy:

  1. prosta, ale jakże piękna!! Świetne kolorki!!

    OdpowiedzUsuń
  2. w prostocie jest wiele piękna:)Deseń w kropeczki jest sliczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomniała mi się rozmowa z moim pierworodnym kiedyś-tam....
    - Mamo, śniła mi się cekolada, mnóstwo ciekolady w sjodku!
    - Środku czego?
    - Śjodku MNIE!
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosta ale nic jej nie brakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest :)Dziekuję ślicznie za wspaniałą świateczną przesyłeczkę...uwielbiam Twoje prace i cieszą moje oczyska i serducha :)To takie miłe :))Buziaki wiosenne posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. бумага в горошек-обожаю! I like thise paper!

    OdpowiedzUsuń
  7. prosta i urocza kartka, sliczny papier :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosta, ciepła, słodka, jak znalazł na urodziny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrobić kartkę prostą i śliczną zarazem to nie lada sztuka. Tobie się udało!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie podeszłaś do tematu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo piękna!
    Świetny wzór i kolory

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesołego Alleluja
    i smacznego jajka !
    Niech Wielkanoc Ci upłynie,
    wesoło jak bajka !
    -----------------------------
    Smacznego jajka, drożdżowej babki
    i jarzynowej, pysznej sałatki - pozdrawiam, Justyna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miodzio! Nawet i kartki zaczęłaś już robić! Super!
    Zdrowych i radosnych Świąt! :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. peace love and chocolate pasuje tez jak ulał do mojej swiezo wypieczonej babeczki:) a panienka króliczka dla kontrastu jakze zwiewna i lightowa, cudna!!

    OdpowiedzUsuń