2 marca 2010

Igielniki....







25 komentarzy:

  1. Przepiękne kolorki :) na wiosnę idealny! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! Uwielbiam kolor i zapach lawendy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wymiękłam! Cudo! Podziwiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej jakie śliiiiczne!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Suuuper, a małe chwościki są słodziutkie !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycające wręcz,zaś,tudzież..brak słów.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny!!! śliczny wzór! i dziękuję za przemiłe słowa u siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudeńka! I jeszcze z tym frędzelkiem ... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dłubanie maleńkich obrazków wciąga, prawda? Śliczne, lawendowe igielniczki!

    OdpowiedzUsuń
  10. I like your cross-stich!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za odwiedziny :) Twój kom. był w wymiankach, więc może wymieniłabyś jakiś zrobiony przez ciebie notesik i kartkę na coś z moich zasobów? Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach jakie urocze...cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzenko, zapraszam po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hach, sind die schön!
    Schöne frühlingshafte Farben und so gleichmäßig gearbeitet. Toll!

    Liebe Grüße,
    Marina

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam do mnie po odbiór lawiny wyróżnień :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne :D
    Oj przydałyby mi się takie .. ciągle gubię moje igły, które są dla mnie niezbędne ... do szycia kartek :D

    OdpowiedzUsuń