19 lutego 2010



Pierwszy wianek wg. kursu HoA :)




A następny też się robi... :)))


21 komentarzy:

  1. Super! Świetne kolory, serduszka słodkie.
    Widziałam kurs, muszę spróbować, niestety na razie nie mam szmatek na zbyciu :(
    Magda x

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wytworki. Chyyba sama będę musiała spróbować kursu, bo kusisz.. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są Twoje wianki...cudo!!!bardzo mi się podobają:))Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosną zalatuje :) Fajny, wesoły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne wianki! Piękna ozdoba wnętrza mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj super te wianki ! ostatnio takie wlasnie wianki ciesza sie popularnoscia na roznych blogach , ale te spodobaly mi sie najbardziej !

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy JEST piękny, drugi BĘDZIE... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wesołe, kojarzą mi się z wiosną:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super wianki!
    sercowo-czerwony łapie za serce :)))
    normalnie wiosna!

    pozdrawiam i zapraszam po wyróżnienie - wprawdzie już takie masz, ale ponoć od przybytku głowa nie boli :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Winaki boskie! Zwłaszcza ten czerwony mnie ujął - mega przytulny klimacik!

    OdpowiedzUsuń
  11. P.S. oczywiście miało być wianki, a nie winaki - to z wrażenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześlicznie dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Maj.u przesliczny jest ten bordowo czerwony wianek,ładnie to wszystko skomponowane te serca na nim, sam miód
    tak jest, on jest boski !!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe wianki, me serce skradł pierwszy, jest taki bardzo romantyczny, różowa i bordowa krateczka jest bajeczna ;)

    OdpowiedzUsuń