16 stycznia 2010



Takie proste scrapucho....









Fragment wnętrza:

18 komentarzy:

  1. Piękne! Stylowe! Klimatyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, od razu mnie zawołało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W Twoim wykonaniu jak zawsze niby nic a coś...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne! Proste ale zachwycajace! Ja tez taki chce ;)
    Magda x

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie małe nie pozorne a ma w sobie taaką moc . Subtelne, delikatne.....

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne kolory, niesamowita jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne!budzi w mnie pożądanie posiadania takiego samego. Zapraszam do mnie po wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcale nie jest proste. ma swój niezwykły urok, jak każda twoja praca.

    OdpowiedzUsuń
  9. Delikatny, romantyczny, ulotny! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiekne, klimatyczne, cudne scrapucho

    OdpowiedzUsuń
  11. wow!!!!! śliczne i te kolorki........mmmmmmmmm:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham każdy Twój notesik :)Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym nie powiedziała, że proste:) Dopracowane, dopieszczone i delikatne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spokojne i piękne, w Majowym stylu ;) Styl który zasługuje na wyróżnienie ;) ZAPRASZAM !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. No tak.. dziękuję za "takie proste", chciałabym sama produkować TAKIE proste :)
    W prostocie całe piękno, czyż nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Proste, jak mówisz, ale piękne, cudowna kolorystyka nadająca pracy takiej niesamowitej lekkości i zwiewności motyla:)

    OdpowiedzUsuń