4 grudnia 2009


Mini notesiczki wg. kursiku tutaj.





16 komentarzy:

  1. Mam taki.... superek:)
    Dziękuję Wam Kochane dziewczynki i za kartelusię i za notesik, a przede wszystkim za serce...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności !!
    Też posiadam to cacko wraz z sercem ;)

    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzenko... http://wswiecieipsy.blogspot.com/ zapraszam Cię w jeszcze jedno moje miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne. :D Zaraz lecę obczaić kursik.

    OdpowiedzUsuń
  5. Po nitce do kłębka ;)
    Śliczne rzeczy wyczarowujesz, bedę częstym gościem jesli pozwolisz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne maleństawa...i jedno mam :))
    Dziękuję Kochana...wielka niespodzinkę mi uczyniłaś :)Ach...buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam baaardzo :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Majusiu, DZIĘKUJĘ!!! :-)
    Notesik jest... ach!!!... och!!!... wykorzystałam dzisiejszy limit wazeliny? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Notesik jest czadowy! Super na szybki prezencik! Ten z chabrowym kwiatkiem bomba!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne, świąteczne, nastrojowe, niezmiernie przyjemne...
    dziękuję :*

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. chciałam też zrobić kartkę -domek, ale tak fajnie pewnie by mi nie wyszło... śliczności notesiki także! zapraszam do siebie na mikołajkowe candy!

    OdpowiedzUsuń